Kroczący Stop Loss to funkcjonalość bez której po prostu nie da się inwestować w fundusze!

Oto dlaczego nasi abonenci kochają tę funkcję (my zresztą też). Sprawdź też inne funkcje w portalu.

Używając funkcji Kroczącego Stop Loss zauważysz że: Inwestując agresywnie wcale nie trzeba godzić się na dużą stratę. Oraz że w fundusze akcji (także zagranicznych) można inwestować nawet na 1 miesiąc bez dużego ryzyka.

Pod jednym warunkiem - takiej inwestycji należy pilnować - po to aby nie stracić dużo więcej niż zaplanowaliśmy!

Jak to działa?

Kroczący Stop Loss (w skrócie KSL) to sposób na aktywne inwestowanie na rynku funduszy pozwalający na realizację zasady: Chcę zarabiać, ale nie chcę dużo stracić. Inwestor definiuje dla wybranych funduszy poziomy progów alarmowych, a portal codziennie weryfikuje wyceny i w razie potrzeby wysyła alarm poprzez email i/lub SMS.

To nie jest zwykły Stop Loss. To Kroczący Stop Loss. Poniżej graficzna prezentacja tego co robi portal.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Kliknij w tytuł pytania aby zobaczyć odpowiedź

Na początku możesz skorzystać ze standardowych progów, które od początku działalności proponujemy. Przykładowo dla funduszy akcji jest to KSL na 8%, a w przypadku funduszy obligacji skarbowych jest to 2%.

Z czasem nabierzesz doświadczenia i będziesz modyfikował progi alarmowe zależnie od zmienności funduszu w ostatniej sytuacji rynkowej.

Tak. Nikt nie przewidzi przyszłości. Ale rzadko jest tak że fundusz traci systematycznie dzień po dniu. Ponieważ w większości platform inwestycyjnych w Polsce cena sprzedaży to cena z następnego dnia to uwzględniając opóźnienia publikacji wycen przez fundusze (1 dzień) sprzedaż lub konwersja funduszu nastąpi po 2-3 dniach od przekroczenia progu alarmowego.

Tylko ... jakie jest prawdopodobieństwo że każda taka sprzedaż będzie się kończyć dodatkowym spadkiem? Warto sprawdzić historię swoich transakcji - i zauważyć że czasem to opóźnienie wychodzi na plus a czasem na minus i przy wielu transakcjach na wielu funduszach przez wiele lat się to 'uśrednia'.

Wyceny funduszy sprawdzamy co 20 minut. W ten sposób najszybciej jak to możliwe możemy wykonać obliczenia i przekazać informacje naszym abonentom.

Powiadomienia przeliczamy trzy razy dziennie (od 6.oo, od 13.oo i od 20.oo). W ustawieniach konta możesz zaznaczyć że nie chcesz wiadomości email wcześniej niż o 20.oo).

Powiadomienie możesz zdefiniować dziś - i zaznaczyć aby portal zaczął monitorować wyceny funduszu od jutra.

Tak, możesz ustawić powiadomienie tak aby jako datę początkową portal pobrał datę z przeszłości. Jednak nie dalej niż 14 dni wstecz.

To opcjonalna funkcja - w osobnym powiadomieniu "Kroczący Stop Loss z Ostrzeżeniem".

Pozwala ustawić dodatkowy próg 'wstępnego ostrzeżenia'. Na przykład dla funduszy akcji ustawisz alarm na 8%, a ostrzeżenie na 5% - i w ten sposób szybko dowiesz się że coś się dzieje na rynkach. Wystarczy wtedy sprawdzić sytuację (np. komentarze, informacje w mediach) i być może podjąć decyzję o sprzedaży wcześniej...

Oczywiście że tak. Tę funkcję realizuje powiadomienie Kroczący Start Profit. Dostępne jest w wyższych abonamentach.

Bez obaw. My też nie. W końcu sami korzystamy.

W portalu ustalasz godziny w jakich mają być wysyłane wiadomości SMS.

Wiadomości e-mail wysyłane są bez ograniczeń czasowych (najczęściej w wieczornych - gdyż wtedy pojawiają się najnowsze wyceny funduszy).

Jak skonfigurujesz to powiadomienie?

Wybierasz fundusz

Wskazuje który fundusz chcesz automatycznie monitorować.

Ustalasz próg alarmowy

Próg ustalasz sam lub korzystasz z propozycji portalu dla danej grupy funduszy.

Gotowe

Portal monitoruje za Ciebie Twoje fundusze codziennie sprawdzając wyceny.

Dodatkowe możliwości personalizacji

Definiując powiadomienie podajesz kilka dodatkowych informacji - określając to w jaki sposób Opiekun Inwestora będzie Cię powiadamiał.

Możesz aktywować cykliczne raporty (aby portal wysyłał raport z informacją o monitorowanym funduszu). Np. co tydzień, co 2-tygodnie (poniedziałek, wtorek itp), co miesiąc, co kwartał itp.

Sam ustalasz tytuł e-maila (tak aby od razu wiedzieć czego e-mail dotyczy). Możesz podać też którego 'produktu' dotyczy (jeżeli fundusze masz w kilku platformach to od razu wiesz w jakiej szukać tego funduszu) - to może być nazwa platformy (np. mBank, polisa Axa, IKZE NN) lub Twoja dowolna nazwa (mój produkt emerytalny, inwestycja na studia dla Krzysia itp).

Warto mieć aktywną wysyłkę SMS aby w razie alarmu mieć najszybciej informację (tu portal wysyła SMS tylko przy pierwszym wystąpieniu alarmu aby nie zużywać wykupionego pakietu SMS).

Jakie wiadomości wysyła portal?

Dokładnie takie jak ... zlecenia monitorowania ustawione przez Ciebie w portalu.

Mail powitalny

Z dokładnym podsumowaniem ustawionego przez Ciebie zlecenia. Od tego momentu portal monitoruje wskazany przez Ciebie fundusz.

Cykliczny raport

Podając szczegółowe informacje o aktualnym poziomie zysku z funduszu lub aktualnym poziomie spadku od wartości maksymalnej.

Alarm

Gdy zostanie przekroczony próg alarmowy otrzymasz informację o alarmie. Zalecamy oprócz wiadomości email korzystać z powiadomień SMS.

Funkcja: Kroczący Stop Loss
dostępna jest w każdym abonamencie

Abonament Podstawowy

157 ,oo PLN rocznie

Podstawowe funkcje czyli ranking funduszy i monitorowanie email/sms Kroczący Stop Loss

Abonament Standardowy

247 ,oo PLN rocznie

Najczęściej wybierany. Wszystko co niezbędne: więcej powiadomień i Lista Okazji Inwestycyjnych

Abonament Profesjonalny

327 ,oo PLN rocznie

Dla pasjonatów.
Więcej strategii i możliwość prowadzenia portfeli inwestycyjnych

Funkcja ta dostępna jest także

W abonamentach IKE/IKZE

Rozumiemy że dla niewielkich kwot inwestowanych w IKE/IKZE pełen koszt abonamentu może być wysoki. Dlatego przygotowaliśmy przystępne cenowo wersje abonamentów dedykowanych do produktów IKE/IKZE.

Opis w formie video będzie wkrótce dostępny...

Na przełomie 2023/2024 roku jesteśmy w trakcie budowania biblioteki materiałów edukacyjnych.

W międzyczasie zapraszamy do zapoznania się z instrukcją opisową podaną poniżej oraz z bezpłatnym przetestowaniem naszych abonamentów.

Gdy masz dodatkowe pytania

Napisz do nas

Obsługa portalu jest cały czas dostępna (dni robocze od 9:oo do 15:oo). Napisz do nas – odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilku godzin.