Infolinia (10:oo - 15:oo) :: (61) 62 555 22
    E-mail :: pomoc@opiekuninwestora.pl

Polityka prywatności

Opiekun Inwestora - oznacza firmę Opiekun Inwestora s.c. z siedzibą w Poznaniu (60-758) przy ulicy Grottgera 16/1 o numerze NIP: 9721170429 oraz REGON 300671305.

Serwis www.opiekuninwestora.pl (zwany także Serwisem) - oznacza zorganizowaną platformę informatyczno-informacyjną podłączoną do sieci Internet stworzoną przez Opiekun Inwestora s.c., umożliwiającą Użytkownikom korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz treści opracowanych przez Opiekun Inwestora s.c. i/lub jego Partnerów, a także innych zasobów sieci Internet.

Polityka prywatności - mniejszy dokument regulujący zasady przetwarzania danych osobowych oraz zachowania prywatności użytkowików naszego Serwisu.

Użytkownik - oznacza każdą osobę, która w jakikolwiek sposób korzysta z Serwisu www.opiekuninwestora.pl lub innych serwisów prowadzonych przez Opiekun Inwestora s.c.

Usługi - oznacza usługi świadczone drogą elektroniczną przez Opiekun Inwestora s.c.

Informacje podstawowe

Opiekun Inwestora s.c. (Opiekun Inwestora) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego klienta Opiekuna Inwestora i użytkownika serwisów oraz szkoleń prowadzonych przez Opiekuna Inwestora obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na stronie http://www.opiekuninwestora.pl/polityka_prywatnosci,0,448.htm.

Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę:

Opiekun Inwestora nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/ użytkowników swoich serwisów, szkoleń oraz innych usług.

Jeśli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności, proszę nie odwiedzać serwisów, nie korzystać z kursów prowadzonych przez Opiekuna Inwestora oraz nie nabywać produktów i usług oferowanych przez Opiekun Inwestora s.c..

Dane Osobowe

W czasie korzystania z serwisów należących do Opiekuna Inwestora możesz zostać poproszona/y o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane, o które będziesz proszona/y, to w większości przypadków imię i adres e-mail. Przy czym nawet pole Imię nie jest polem wymaganym (podając nam swoje Imię będziemy po prostu mogli komunikować się z Tobą po imieniu).

W przypadku formularzy zamówień (lub dla wystawienia faktury) będziesz proszona/y o podanie pełnych danych osobowych. Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do dokonania płatności.

W przypadku dokonywania zamówień Twoje dane należy podać dopiero na stronie Internetowej systemu płatności firmy DotPay. Dane te nie są przechowywane w bazie danych firmy Opiekun Inwestora.

W przypadku potrzeby wystawienia faktury lub rachunku na nasze usługi będziemy potrzebować Twoich danych osobowych. Dane te możesz wprowadzić do systemu (Imię, Nazwisko i Adres, a dla firm dodatkowo numer NIP). Możesz też przesłać te dane pocztą elektroniczną a tym samym nie rejestrować ich w Systemie.

Staramy się, aby w każdym miejcu, w którym wymagamy podania danych osobowych określić w jakim celu są nam potrzebne. Poza podaniem imienia (którego używamy do kontaktów z klientami) pozostałe wymagane pola są wymagane przez prawo (np. dane do faktury) lub charakter świadczonych usług (np. numer telefonu komórkowego na który system wysyłać będzie informacje SMS po wykupieniu takiej usługi).

Jedyną wymaganą informacją, która jest niezbędna do korzystania z Serwisu jest podanie Twojego adresu e-mail (który jest jednocześnie nazwą służącą do logowania).

Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, którą te dane dotyczyły.

Dane zbierane automatycznie

Podczas Twojej wizyty w naszym Serwisie, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie lub przesłanie Tobie informacji, zgodnych z nieniejszą Polityką Prywatności.

Komu możemy udostępnić Twoje dane osobowe

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoraru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

Subskrypcja bezpłatnych szkoleń, biuletynów, newsletterów

Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych wiadomości wysyłanych przez Opiekuna Inwestora wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy wysyłkowej. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać danemu czytelnikowi materiały oraz informacje. Imię pozwala nam zwracać się do czytelników po imieniu.

Zamawianie usług i produktów

Zamawianie usług i produktów oferowanych przez Opiekuna Inwestora wymaga podania w odpowiednim formularzu przynajmniej Twojego adresu e-mail.

W przypadku płatności za pomocą karty kredytowej obsługę klienta przejmuje firma zewnętrzna DotPay (www.dotpay.pl). Dotpay to najbezpieczniejszy system obsługi płatności online. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur sprawia, że Dotpay jest uznawany za najlepszy serwis obsługujący transakcje płatnicze sklepów internetowych, firm, jak i płatności między osobami fizycznymi.

W tym przypadku tylko system ten przechowuje i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze znajdują się na serwerze firmy obsługującej płatności są szyfrowane odpowiednimi technologiami. Opiekun Inwestora nie ma w żadnym przypadku wglądu w szczegółowe dane dotyczące transakcji finansowej (np. numeru karty kredytowej, daty ważności karty, numeru rachunku, nazwy czy też numeru PESEL właściciela rachunku, itd.).

Korzystanie z usług Serwisu

Korzystanie z usług serwisu możliwe jest w przypadku posiadania konta w Systemie. Do założenia konta wystarczające jest podanie wyłącznie adresu e-mail.

Niektóre usługi poszerzające funkcjonalność Serwisu to usługi powiadamiania oraz przesyłania dodatkowych informacji poprzez SMS. Chcąc korzystać z tych usług konieczne jest podanie poprawnego numeru telefonu w Systemie.

Anonimowość użytkowników portalu

Korzystanie z płatnych usług portalu (Abonament) nie wymaga podawania żadnych danych osobowych. Wystarczy podać Imię oraz adres e-mail. Płatność za zamówione usługi można zrealizować przelewem np. na poczcie.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu naszych usług, możesz otrzymać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej transakcji.

Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, kurs e-mailowy, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na ich otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą emailową wiadomości związane z tymi publikacjami.

Niezapowiedziane Wiadomości

Opiekun Inwestora zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z niniejszą Polityką Prywatności.

Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości Opiekun Inwestora rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, szkoleń, usług i produktów (np. wprowadzenie nowych funkcji, promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne.

Podmioty w imieniu których realizowana jest wysyłka informacji komercyjnej nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych Opiekuna Inwestora.

Informacje komercyjne wysyłane są sporadycznie, ograniczana jest ich objętość. Opiekun Inwestora zobowiązuje się wysyłać wyłącznie informacje o tematyce ściśle związanej z prowadzonymi serwisami i innymi usługami.

Jawne Dane Osobowe

Dane osobowe podane przy okazji wysyłania komentarzy do artykułów, odpowiedzi na forum itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane. Opiekun Inwestora nie ma możliwości zabezpieczenia przed osobami prywatnymi lub firmami, które te dane wykorzystają do przesłania Wam nieokreślonych informacji. Dlatego dane te nie podlegają Polityce Prywatności.

Cookies (Ciasteczka)

Niektóre obszary serwisów należących do Opiekuna Inwestora mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia realizacji funkcji w portalu.

Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla danych użytkownika (są stosowane przez większość portali internetowych). Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku (są to domyślne ustawienia przeglądarek internetowych i nie jest wymaga żadna konfiguracja ustawień komputera przez użytkownika). W większości przypadków nie wymaga to żadnej konfiguracji przeglądarki internetowej ze strony użytkownika. Standardowo pliki cookies są akceptowane.

Firmy współpracujące

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w serwisach należących do Opiekuna Inwestora.

W przypadku pytań proszę pisać na adres: prywatnosc@opiekuninwestora.pl. Odpowiemy na każde pytania dotyczące polityki ochrony danych przekazanych nam przez użytkowników i klientów naszych serwisów.

Zmiana/modyfikacja danych osobowych

Każdy użytkownik usług i serwisów Opiekuna Inwestora ma możliwość wglądu w dane osobowe oraz ich modyfikacji lub usunięcia. Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Ustawienia a następnie Moje Dane, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częscią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Komunikacja między Twoim komputerem a naszym serwerem gdy zbieramy Twoje dane osobowe, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Od momentu zalogowania w Systemie cały czas komunikacja między Twoim komputerem a naszym serwerem jest szyfrowana.

Zgodność z przepisami

Firma Opiekun Inwestora s.c. przestrzega przepisów ustawy o danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (ustawy te można pobrać ze strony: http://dokumenty.rcl.gov.pl/DziennikUstaw).

Data aktualizacji Polityki Prywatności: 2010.06.05

[aktualizacja 2010.06.04 - zmiana adresu internetowego strony z Dziennikami Ustaw, dodano punkt: "Anonimowość użytkowników portalu]

 



Nie wierz nam na słowo. Sprawdź nas!




Top
Już w piątek 29.09! Comiesięczne spotkanie onlinei premiera nowej strategii doboru funduszySprawdź
+